B732

hr width="9" size="1" color="white" align="center" noshade>

Chorvatsko - Poreč 2009

V roce 2009 jsme opět jeli na dovolenou do Poreče. Z Prahy jsme odjížděli 14.8. z Černého Mostu. (Fotky z jízdy na Černý Most najdete na stránce Chabry naposled - Petrovice a další.) Tam jsem vyfotil červený Berkhof. My jsme ale jeli Berkhofem modro-zeleným, který jsem vyfotil někde na parkovišti za Prahou, kde jsme měli přestávku.

Berkhof Berkhof

V ČR jsme ještě měli přestávku v Plzni u autobusového nádraží (CAN, Tylova) a Českých Budějovicích. V Plzni jsem vyfotil několik autobusů a trolejbusů. Když jsme přijeli do Českých Budějovic, už byla tma, proto jsem tam vyfotil jen jednu zájezdovou Scanii.

24Tr 24Tr 14Tr 14Tr Setra B931 B931 Scania

Do Poreče jsme přijeli 15.8. ráno. Hned po příjezdu jsem vyfotil náš autobus před hotelem Delfín. Večer jsem pak udělal fotku autobusu Sanos u kempu.

Berkhof Sanos

17.8. jsme jeli do města. Tam jsme jeli autobusem od kempu, tentokrát byl nasazen minubus slovinské značky Marbus, který má stejné modré potahy, jako pražské autobusy, jen bez Pražského hradu. Nazpátek jsme jeli lodí.

Marbus Marbus Marbus Marbus Mercedes Marbus Autotrans Marbus Setra Marbus Mercedes Man Setra Lod Lod

Podruhé jsme jeli do města 19.8., a to večer. Autobusy se za tmy moc fotit nedají, proto vám přisnáším jen 2 fotky. Zato se můžete pokochat pohledem na noční Poreč.

Marbus Marbus Poreč

A už je tu den, kdy jsme odjížděli, 22.8. Ještě před odjezdem jsem toho však stačil hodně nafotit. Ráno jsem vyfotil 3 busy před hotelem Delfín.

Setra Neoplan Man Man

Jako vždy, i tentokrát jsme poslední den jeli do města. Za celou dobu, co jsme tu byli, jsem ještě nejel autobusem Sanos. A vypadalo to, že ani nepojedu, protože nám opět přijel Marbus. Ten s námi však zastavil na benzínce za Zelenou Lagunou, kde jsme museli přestoupit - na Sanos! Takže jsem se s ním přece jen svezl, a tentokrát jsem pořídil i fotky interiéru.
Nazpátek jsme opět jeli lodí. Tu jsem tentokrát nevyfotil, v Poreči v přístavu jsem ale vyfotil jinou - Arupinum, lod, s kterou jsme tu jeli v roce 2007. Dostala ale nový nátěr.

Sanos Sanos Sanos Man Probus Sanos Man Sanos Sanos Arupinum

Po příjezdu zpět do Zelené Laguny jsem udělal už jen 2 fotky u kempu. Večer už jsme odjeli autobusem do ČR.

Sanos Berkhof

Tam jsme dorazili další den ráno, 23.8. Tentokrát jsme jeli červeným Berkhofem, který jsem vyfotil v Kaplici. Náhodou jsem tam potkal i Renault Illiade od Čedoku. I tentokrát jsme jeli přes Plzeň, kde jsem vyfotil jeden trolejbus.

Berkhof Berkhof Berkhof Renault Illiade Renault Illiade 14TrM

Fotky vyfocené po příjezdu do Prahy již brzy uvidíte na nové stránce.