23.12.2008 jsem jel do Kbel na linku 269, která tehdy ještě patřila Veolii Transport Praha (Connex Praha), již tehdy se tam ale vyskytovaly převážně zapůjčené vozy od Stenbusu. Conectem 1078 od Stenbusu (později 1770, dnes Martin Uher) jsem jel z Jilemnické k Avii Letňany.
Odtud jsem pokračoval 1047 na 110 k metru Letňany. Tam jsem přestoupil na Mercedes Conecto 028 (dnes NAD, přečíslován na 1076, dnes 9528) na lince OCL, tehdy ještě provozované Hotlinerem.
30.12.2008 jsem porvé jel s Connexem Praha (Veolia Transport Praha), a to na lince 223.
S 6260 jsem se přesunul do Kobylis a pak metrem C do Letňan. Potkal jsem tu 7261 na 134.
Následně jsem jel nějakým Citybusem linky 186 na Černý Most.
Z ČM jsem odjel 1091 na Ratibořickou, kde jsem počkal na první odpolední spoj se standardní výškou podlahy - 1081.
Na 186 nám jel nazpátek 5702. Po opětovném přesunu metrem C do Kobylis nám jel (dnes již vyřazený) 5901 na 183, kde jsem pořídil i fotografii interiéru.
Poslední z těchto tří jízd byla uskutečněna 30.1.2009. První fotka je z 29.1.2009 a zachycuje 7474 na 202.
S 5832 jsem se dostal na Boleveckou, kde jsem plánoval přestoupit na 240, ale předtím vyfotit nákupní linku EUR2 v poslední den jejího provozu. Původně jsem však měl naplánováno vyfotit EUR2 směrem z Hájů (což se nepovedlo zrovna dobře), kvůli jeho vysokému zpoždění jsem si ale musel nechat ujet 1087 na 240, který jel bohužel na čas.
Na další 240 přijel BNG12. Já jsem ale chtěl jet něčím lepším. Odjel jsme tedy s 6351 na 271.
S 1322 na 165 jsem popojel na Jižní Město, z kterého jsem jel stejnou linkou (ale s 1096) na Opatov. Můžete se podívat, jakou měl v interiéru pestrou směs potahů. ;-)
Na Opatově jsem byl zvědavý na nové Crosswaye LE (1089 a 1324). Stál zde 1324. Z Opatova jsem odjel metrem C do Kobylis a dále 6017 na Sídliště Čimice, v kterém jsem (nechtěně s bleskem) pořídil fotku interiéru.
1.2.2009 jsem zase jel domů, a ještě k tomu sněžilo, takže vznikly zajímavé fotky.
©2008-2013 Vodifone95